Hej

Som ni märkte igår känner jag för att dela med mig på ett lite mer personligt plan, med åsikter och funderingar. Jag är en person med känslorna på utsidan, vill inte bära på allt inombords utan dela med mig. :)

Nu är jag i alla fall i Örebro och chillar med lyxfällan på tv. Älskar att kolla på det, få tips och inspiration att göra bättre själv. Vissa har ju verkligen satt sig i skiten. Vi har inte varit en rik familj, fått tänka över varje inköp och ibland vända på kronorna, men vi har aldrig utsatt oss för några snabba lån för att åka på resor eller lyxgrejer. Hos min mor har vi haft tjocktv framtill i höstas, då hon slog till på en LED tv för 1995:-.... ;)


Men trots det har vi aldrig känt oss mindre värda. Den kärlek mina föräldrar gett oss har fått oss trygga, känt oss älskade oavsett situation och vi har alltid accepterats för dom vi är. Och så vill jag uppfostra mina framtida barn, att kärlek, kommunikation och trygghet med varann är viktigare än dyra intressen och resor. Sen kan man hoppas på någon rolig lottovinst så man kan göra någon rolig resa för! :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0