Mysig söndag





Andra advent, och idag har jag myst hela dagen. Nästan. Vaknade lite bakfyllesjuk, så blir det när man härjar på lördagar. Men kom igång vid elva redan för jag hade bjudit hit familjen på lite lättare lunch. Vi åt potatis, senapssill, köttbullar, hästkorv och lite knäckemackor. Efteråt bjöd jag på hemmagjord chailatté som uppskattades av alla, riktigt mysigt var det att ha dom här. 

Eftermiddagen fortsatte med glöggmingel hos svärmor med lite trevligt folk. Var också väldigt mysigt och som vanligt hade hon bakat massa goda grejer, tur man hade ätit mat innan annars hade jag väl suttit här med uppknäppta byxor och jäst fortfarande...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0