Coffee

Fick precis ett sug efter limpa med makrill i tomatsås! Ni vet den där burken i trepack man köper. Åh vilket craving! Synd jag inte orkar hoppa ur morgonrocken och gå till affären, jag får äta knäcke med ost. ;)

Jag tycker det är bra att äta frukost, det är gott! Men om jag inte är sugen har jag ett knep: gör iordning kaffe! När kaffet börjar bli klart och man känner doften blir man hungrig, oavsett. Så det är ett tips jag har för att bli sugen på frukosten. Dock försöker jag att inte dricka så mycket kaffe, utan max en kopp om dan på vardagarna. Men jag har ju kardemumma-kaffe och det luktar jul! Så nu när det är mörkt och kallt kan jag unna mig en kopp med gott samvete. 


Nyvaken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0