Söndagskväll

Igår hade vi Halloweenfest här och jisses vad mycket folk det kom! Det var allt från levande döda till pirater och kronprinsessor... Jag och sambo var katolsk nunna respektive påven, det bjöd på några skratt kan jag lova. Allt som allt var det en trevlig kväll och vi städade upp efter alla redan på kvällen när vi kom hem, vilket engagemang va!



Nu laddar jag med the-kopp efter the-kopp, har rethosta och svårt att sova om nätterna och det är inte roligt kan jag berätta. Men som tur är har jag morgondagen ledig så då ska jag bara göra nååågra saker och resten av tiden blir jag hemma och försöker vila upp mig. Det är väl det som gör att jag fortsätter vara lite småsjuk hela tiden, jag låter mig aldrig vila helt och hållet och bli frisk. Men det finns ju så mycket man vill göra... ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0