Jag älskar... potatis

Jag är så trött. Jag är trött och slut för det är kolsvart när jag kommer hem från jobbet. Bara in och lägga sig i soffan och alla vet väl hur det går när man väl lagt sig i soffan... Måste tyvärr upp och göra lite mat så vi får matlåda tills imorgon. Åt limpmackor med ost på när jag kom hem så jag blev så mätt, drack kaffe till det och blev bara segare hehe, men tyvärr vill varken jag eller sambo ha limpmackor i matlåda. ;)

Tänkte göra ugnstekta potatisklyftor till lite hederlig grillkorv. Gott och enkelt! Sen att jag just nu har dille på potatis är en annan femma. Sambo upptäckte 3 fulla påsar med potatis som jag har tryckt in i kylskåpet för att jag varit osäker på om vi hade potatis hemma de senaste 3 gångerna vi har handlat... Men den är ju så användbar! ;)



Oredigerad bild sen jag var och tränade på att fotografera hästar i söndags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0