Min måndag



Idag har det blivit matlådefix! Har gjort en stor wok på falukorv (!) som blev lunch till mig och pojkvännen, 2 matlådor i frysen och 2 till imorgon. Sedan gjorde jag även en broccoli- och skinkpaj som blev 2 matlådor i frysen och 2 i kylskåpet till onsdag. Storhandlade idag och har hela frysen samt kylen full fortfarande, blir massor med billig mat här minsann!

Har faktiskt hunnit med lite träning idag också, först ett ridpass på en seg häst så det blev benträning för hela slanten. Sen drog sambo med mig till gymmet, hade verkligen tur för de körde ett rygg/biceps pass idag. Jag har ju problem med ryggen min så jag behöver all träning jag får, kändes kul att gymma med boysen faktiskt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0