Tur man alltid kan måla lite mera...

Minns ni min hallbänk?



Köpte ju 2 likadana skohyllor på loppis för 15 kr, målade vita och ställde bredvid varandra med en fäll ovanpå, blev en jättefin bänk till hallen. Jag gjorde likadant med soffbordet, och min sambo VET hur noga jag är med att använda glasunderlägg och tabletter varje gång vi äter vid TV'n, ändå lyckades han komma på den smarta idén att spela Beerpong* tillsammans med sina kompisar under en förfest.

*Spel där man ska studsa en pingisboll i bordet sedan ska den landa i ett av 3 uppställda dricksglas på motståndarens kortsida av bordet.

Vill ni veta den ännu mer fyndiga delen av spelandet? Dem hade valt att lägga blåbär och hallon i glasen, för den goda smakens skull, så när det skvätte (och OM det skvätte) så blev det blåa fläckar på hela bordet! Som inte gått bort. Men men, det är väl då det är tur att man alltid kan måla ett extra lager... Han har erbjudit sig att ställa opp. Haha. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0