En vit advent

Tänk att vi fick snö på advent! Vem hade trott det när man på morgonen går till jobbet i 12 plusgrader och varma vindar... Vilken stämning man fick på kvällskvisten! Tyvärr var jag ute och åkte till och från en kollega (vi hade adventsfika med jobbet!) och det var riktig storm både dit och hem, körde i 60 på motorvägen.

Men hellre ta det lugnt och komma hem hel än att riskera något!

Hästarna fick sig ett besök också, hann inte innan jobbet så fick åka dit efter åtta. Egentligen ville jag bara hem då men såfort man gjort klart och tar in dom i boxarna och de pussar på mig så blir jag så glad så det är så värt det.
Nu ska jag invänta min pojkvän så ska vi väl försöka fika lite med varandra också innan denna första advent är slut. Kram.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0