Shopping

Idag har jag fått lite shoppat, ibland shoppar man impulsivt men idag hade jag en färdig lista på saker jag behövde vilket var väldigt skönt och gjorde att man inte fick med sig onödiga saker. (kändes det iallafall som)

Blev torrschampo, värmespray, lite iphonetillbehör, nyckelväska och två vårtröjor. Har redan börjat min shopping inför våren javisst! Gillar pastellfärger, gärna mot aprikos, rosa och så. Vitt funkar ju alltid. 
Måste dock rensa min garderob. Gör det flera gånger om året, men när man arbetar i klädbutik fylls den på dubbelt så fort hela tiden! Kanske kunde man sälja lite plagg.. Knappt några som används, har mycket oanvänt också. Man ska bara orka fota allting först.. 

Nu blir det lata sig resten av kvällen!



2 kjolar som jag älskade, den vänstra är kvar och den används fortfarande, den högra gav jag bort för jag använde den aldrig, inte ens en enda gång. Men "älskade" den när jag köpte den...hehe är ni likadana?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0