In pain.

Ja ni, idag var dagen jag skulle prova att vaxa något annat än benen. Och innan ni rusar iväg i tanken, nej, det var inte bikinilinjen jag syftade på. Jag skulle vaxa mig under armarna, för att slippa raka så ofta helt enkelt.

Följde instruktionerna till punkt och pricka och drog snabbt av remsan - fy h e l v e t e vad det smärtade! Det är för tusan skönare att ramla av en häst i full fart! Jag drog två ggr (dum som man är) på samma ställe utan något vidare resultat, mest ömma och röda, svullna armhålor helt enkelt.

Jag ska aldrig prova det igen! Det gör fortfarande ont, får gå med armen lyft så den inte ligger mot huden. Aj aj vilket tok... Starka kvinnor ni är som fixar det. Aldrig mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0